I'm in love




Idag har jag varit hemma och vab:at en febrig Luna, så jag bestämde mej för att packa upp min overlock som stått orörd i sin kartong sedan slutet på Januari och prova den lite.

Altså OJ, säger jag bara! I'm in loooove! Hur har jag kunnat sy utan den här tidigare, det är den stora frågan? Och inte var den krånglig att trä heller, pjuuuuh, det var ju den största anledningen till att den stått orörd. Folk har försökt skrämt livet ut mej och berättat att det är ett rent h-vete att trä dom där overlockmaskinerna, men antingen är jag
1:sjukt smart och lättlärd, eller så har jag
2:en lätträdd maskin.

Måste vara alternativ 1, elller hur? Låter mest rimligt =)
Nejmen jag har sytt barnen 2 var nya vår-mössor och jag är super-sugen på att sy Grim en tröja med matchande byxor också, men jag har ingen aning om hur man syr tröjor? Jag har panik-sökt på google också, men dom flesta som syr fina tröjor "lämnar inte ut sina mönster", jäkla snåljåpar...

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0