Vattkoppor? Höstblåsor? Vem vet?

Jag är hemma med Grim idag då han började se ut som en prickig korv igår igen. Vi är ju ganska säkra på att han hade vattkoppor i januari, men nu har han ju likadant?? So wierd.
Pratade med 1177 idag och dom sa att man kan få vattkoppor två gånger, omän det är ganska ovanligt. Men hon trodde då i alla fall att det var det han hade efter hon fått min beskrivning. Jag skulle höra av mej igen om ha får hög feber eller blir medtagen, och ge han massor av extra vätska. Will do, sa jag, så nu har vi fulla frysen av isglass =)

 

Vilket jäkla PISSVÄDER det är ute, altså! Jag längtar tills man kan träna hund utomhus istället för i lokalen. Vist, den är Guldvärd men för att träna så mycket man vill blir man ju ruinerad och det känns ju inte som något vidare bra val ;)

Nåja, här är sist vi tränade agility i alla fall. Vi fick bakläxa av vickan på kontaktfälten sedan hon sett filmerna från tävlingarna i ske-å (jag viste att jag skulle raderat dom, hehe) så nu jävlar ska det börja sitta!!




Åsså lite viktig kvällsträning. Sån där träning hundar inte klarar sej utan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0