VAB

Idag har jag varit hemma med Grim som fick ett kruppanfall inatt. Huvvaligen, han blir så rädd när han vaknar och inte får åt sej andan ordentligt, vilket förståss är förståerligt!
 
Jag vet inte hur många nätter jag sovit sittandes med honom, och jag hoppas innerligt att han inte ska behöva dras med detta länge till ♥ Inatt var det dock "lindrigt" så vi behövde inte åka in på akuten (stort plus med att bo i stan), det räckte med att ha honom upprätt. Han fick två isglassar också, vilket också hjälper.


Vi var en sväng på ICA där han fick plocka sej lite tröst godis och jag köpte jordgubbar och Nutella, som visst råkade bli min lunch. Ops. Nåja, bättre det än inget. Eller?



 

Igår var jag och Ann och tränade lite agility i Hissjö, jag snodde med mej Molly då jag ju ska tävla henne på lördag och kände att jag kanske ska prova henne lite innan. Herregud, min första Klass 2 i både agility och hopp någonsin och jag ska starta någon annans hund! Jag är nöjd om jag kommer ihåg banan liksom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0