Pjuh!

Efter sommarens latheter är det nu dags att försöka återta en någorlunda kontinuerlig träning. Jag och Emil ska försöka gå på Bodybalance och CX (core) i alla fall en dag i veckan och sedan ska jag försöka springa lite mer också...  Ikväll hade jag bokat in mej på 1h Bodybalance och 30min core och var sådär härligt svettig efteråt kan jag lova. Så jobbigt!

Efteråt åkte jag med Flip till Ön och tränade kontaktfält och slalom, bland annat, inför helgens tävling. Ihh, så roligt det är! Måste nöta lite Rallylydnad också så jag får min 100poängare någon jäkla gång... Jag längtar till jag vinner på min Triss och blir ekonomiskt oberoende, då ska jag träna hund hela dagarna. En egen agilitybana - Yes please!


Här befinner jag mej i stretch-läget nu, har gått back i sommar. Inte okej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0