Rallylydnads SM 2016

Huuualigen för alla äckliga fästingar, sniglar och att det nu heter som finns här nere! Vi anlände till vårat rum igår kväll efter ett par timmars körande med mycket prat och skratt, och avslutade kvällen med kortspel och vin. Kan inte bli bättre.  

Idag har vi varit på tävlingsplatsen och satt upp tältet, anmält, veterinär besiktat och fått startnr. Har mått dåligt och varit nervös hela dagen, haha, vill inte ens veta hur jag kommer må imorgon... mina händer typ skakade när jag skulle lämna fram Flips vaccinationsintyg. JAG PALLAR INTE DET HÄR,  JAG ÅKER HEM! 

Nä, skojja bara. Klart vi ska tävla,  och KUL ska vi ha! Vi fick i alla fall start nr 11, vilket känns bra då det ska bli varmt imorgon och då kanske vi hunnit köra innan det är som varmast. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0