Långa ledningar

Har varit sååå trött idag. Så trött att jag i despetation hällde i mej 2 koppar kaffe, uuuusch! Kommer aldrig förstå folk som dricker det helt frivilligt... 


Helgen har varit super! Jag började lördagen med en skidtur och promenad med Nathalie + hundar och sedan for jag, Ida och Vanessa till Skellefteå där vi shoppade lite (nähä..) och dessutom var jag och kollade synen och fixade glasögon. Dom borde anlända i början på nästa vecka ungefär, så jag förväntar mej en sån där fantastisk förändring i mitt liv när jag får dom. Ungefär som dom man hört om som börjar se LÖVEN på träden,  STJÄRNORNA på himlen och sånt där. Nu ser jag ju både löv och stjärnor, men nånting nytt kan man ju hoppas på. 

På kvällen blev det spelkväll hos Linn och Cam, en väldigt lyckad sådan! Har inte skrattat så mycket på länge så det vill jag göra om illa kvickt :) Hade stundvis kramp i både kinderna och magen, och det tror jag inte att jag var ensam om. Fem vinglas av fem möjliga i betyg! 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å jag förstår mig inte på människor som inte kan dricka en god kopp kaffe,,,men jag är ju inte den som är;)

2017-01-17 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0