Nytt hår till nytt år


Äntligen, ÄNTLIGEN sitter det dreads på mitt huvud igen! Det var i aug -17 som jag tog bort dom, och det tog inte många månader innan jag ångrade mej, haha. Det bästa som finns, man behöver aldrig kamma sej. 

Återstår att höra var barnen säger när dom kommer hem, Luna lät inte överlycklig... Men det var bra, då fick vi ett litet snack om huruvida man ska göra saker för sig själv och inte för andra :) 
På tal om barnen så kommer dom hem på onsdag ❤ Som jag längtar!! I nästan 2 veckor har dom varit hos Timmy och Kicki nu, och det är waaay to long! Ska bli skönt att få hem dom i alla fall, så att ordningen blir återställd! 

Idag passerar jag och Lasse första milstolpen på graviditeten, det blir en 2019 bebis ❤ I lördags gick vi in i vecka 34 och har därmed passerat Grims födelsevecka, vilket känns skönt. Har varit och är orolig över att bebis ska få för sig att komma för tidigt, så varje vecka vi får kryssa av känns som en lättnad. Skulle bli väldigt förvånad om jag fick gå hela graviditeten, vilket varken hände med Luna eller Grim, men det skulle ju vara fantastiskt! Vi håller tummarna att sjukskrivningen och vilan gör sitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0