V 30 (29+3)

Dagen tills vi får träffa vårat ❤ närmar sig med stormsteg och som vi längtar! Det är lite märkligt att nånting som är på påtagligt nära samtidigt kan kännas lite overkligt :) 

Det kanske har att göra med att jag var helt säker på att jag inte skulle ha varken fler barn eller pojkvänner/sambos. Tänkt så mycket som kan ändras. 

Min Lasse är i alla fall väldigt förväntansfull, och när han kommer hem ikväll ska vi försöka skriva ihop ett förlossningsbrev, och igår packade jag BB-väskan. Lite tidigt kanske, och jag kommer förmodligen packa om och ur den flera gånger innan men det känns skönt att ha det gjort :)




Magen växer och gror, och jag börjar känna mej såå nyfiken på vem som ligger däri ❤ Det kommer förmodligen att bli ett barn utan namn då jag och Lasse tycker väldigt olika, men hey, han/hon kan ju heta flickebarnet eller gossebarnet också? 

(Ps, vist borde jag som burit barnet i snart 9 månader få bestämma? Så får Lasse bestämma mellannamn (om jag inte har nåt bättre) plus att det blir hans efternamn!? Nästan självskrivet ju...)

Några som också längrar efter ett till lillasyskon är dom här ❤


Nej, nu ska jag och magen gå och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0