V.31 (30+2)


Idag hade vi tid hos barnmorskan igen. Allting såg bara bra ut och bebis hade 150 i hjärtljud. Däremot har jag lågt blodvärde igen, så jag ska öka min järndos till 2 tabletter/dag, och fick även tips att äta mycket jordgubbar och mörk choklad. Okeeej då, om det ska tjatas 😏 
Spenat och brysselkål var vist också bra, men tyckte första alternativet lät hälsosammare. 

Idag hämtar jag hem barnen igen ❤ Skulle ha gjort det igår men det var isbana i Umeå, så både jag och Timmy tyckte det var oklokt att köra. Det är väldigt tomt utan barnen hemma, och jag funderar på hur jag ska överleva julen som dom ska spendera hos Timmy och Kicki... tur det finns telefoner så man kan ringa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0