Jag har ett beroende

Igår var jag hos barnmorskan för rutinkoll, och allt såg bara bra ut. Bebis ligger med huvudet neråt sedan några veckor men det är inte längre rörligt utan bara ruckbart. Magkurvan har börjat plana ut lite, men det är förmodligen för att den sjunkit :) Kan inte fatta att vi snart har lillasyster eller lillebror här ❤ 

Imorgon åker vi till Skellefteå för sista kollen på livmoderhalstappen, för nu är det ju faktiskt rätt fritt fram för bebis att komma, det känns otroligt skönt att vi passerat så många veckor redan och att vi förhoppningsvis slipper en längre sjukhusvistelse efter förlossningen. 

Igår sydde jag ännu ett set, nu i stl 62. En body, byxor och 5 dregglisar :) Plus att jag har beställt mer interlock att kanta med. Så smidigt!! Vist funkar det att skära ut av vanlig trikå, men med interlock blir det både snyggare PLUS att jag slipper svära över vilken tid det tar att skära själv. 

(Det är förresten därför typ alla kläder jag sytt i år har brunt kantband, jag beställde bara brun interlock för att prova. Är härmed frälst, så nu blir det större färgvariation på kantbanden, haha!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0