Tröött


Ungefär såhär pigg känner jag mej just nu... zzz... lika bra att bebis är kvar i magen, jag skulle nog ändå inte orka med ett maraton lopp just nu, haha. 

Vi var faktiskt till förlossningen i söndags då jag hade, vad som kändes som, lite klena men ack så kontinuerliga värkar :) När vi åkte och skulle möta upp barnen började det, och på väg tillbaka var det mellan 4-7 minuter mellan! Det gjorde inte ont, bara lite mer ihärdigt än ordentliga sammandragningar men dom kändes mer mot ryggen innan det klingade av. När jag väntade Grim började det likadant, och utan att det egentligen gjorde ont alls så visade det sig att jag var öppen 6 cm och då var det glesare mellan "värkarna". 

Så. Vi lämnade barnen hos mamma och pappa och begav oss mot Skelllefteå efter att ha pratat med en barnmorska där som tyckte vi skulle komma in. Under hela vägen till Skellefteå kände jag typ ingenting. INGENTING! Och väl framme visade det sig att det inte hade hänt någonting heller, så vi fick vackert pallra oss hem igen. Så snopet det kändes, haha! Sedan dess har jag kännt nada. Så vi håller tummarna att det blir en februari-bebis istället, och att vi kan fira Grims födelsedag ordentligt imorgon ❤❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0