Städardag

Med tanke på hur mycket vi städat idag kan man nästan tro att jag börjar sakna mitt jobb!
Jag har virvlat runt i lägenheten i ljusets hastighet och lämnat rum efter rum aningen renare än det var innan, samt blivit väck 4 ICA-påsar med skrote! Det är såna här tillfällen man är glad att man bor i en lägenhet istället för ett hus. Dock är det nog enda fördelen.

Lillan har fått roa sej en stund i hoppgungan Timmy satte upp idag. Det blev inte så många skutt, så med närmare eftertanke så kallar vi den "stå-gungan" istället.
Hon är så duktig, lilla hjärtat.



Jag har länge tänkt dela med mej av min förlossningsberättelse, men när jag väl tänkt skriva är det som att orden fastnar i halsen (eller armen) på mej. Jag hade ingen aning om att det kunde vara så otroligt svårt att sätta ord på. Vi får se när det kommer.

Stumpan blir ju även 4 månader på söndag, och vad betyder det?
Jo, det betyder Puré-Time! Vi tjuvstartade faktikst redan förra veckan, vi kunde helt enkelt inte hålla oss, men det var ju inte så att hon glupskade i sej hela burken. Faktikst så tvivlar jag på att något kom ner över huvud taget =)

Smask smask!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig med städningen, gud så skönt det är när man kan slänga skrot också :) Hoppas på förlossningsberättelse!

2010-08-20 @ 18:09:26
Postat av: moster maya

åhh så söööt hon är !!! å så STOR hon blivit!!! :D absolut de sötaste ja sett på länge :D saknar er!!

2010-08-20 @ 21:29:30
Postat av: lina

men ojojoj så stor hon har blivit :) jag kommer snart hem till umeå. Och då hoppas jag att Luna är redo att lära sig säga "tant Lina"

2010-08-21 @ 13:52:09
URL: http://locolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0