God Morgon

Jag lovar, om alla skulle börja dagen med Delikatess-Yoghurt Jordgubb (alt vanlij) skulle varenda sur min utplånas lika fort som man säger Killevippen!



Med frukost i magen har jag, mellan 8.15-9.05, ringt som besatt till barnmorskan bara för att ta reda på vilken tid det nu var jag hade, bara för att få reda på att jag har samma tid som jag haft alla andra gånger -vilket jag egentligen viste om jag hade tänkt efter lite!
Men det var det värt, att få lyssna på upptaget tonen i lite över en timme bara för att få veta något jag redan viste.

Vilken tur att jag valde yoghurt just den här morgonen, annars hade jag nog tyckte det var irriterande...

Kommentarer
Postat av: wickan

grattis lilla barndomsvän! :) har redan hört det från mor din men tänkte vänta med gratulationerna tills det kom ut här! :) hoppas allt går bra för er!

kram

2010-01-06 @ 18:39:51
URL: http://wictoriagrundberg.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

snygg header:)

2010-01-06 @ 18:57:00
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0