I ett nötskal

I lådan med mina teckningar ligger det nästan lika många ofärdiga bilder som fädiga. Det kan vara allt från några skiss-streck till att halva bilden är färglagd.
Det är verkligen jag i ett äggskal!

Jag ritar för att det är roligt och avslappnande, och blir jag less eller får en ny idé så lägger jag undan det jag håller på momangen.

Tillexempel bilden jag ritat på idag. Jag kan nästan lova att den ligger i lådan om ett halvår, och den kommer fortfarande vara lika mycket oklar då som nu.
(vad skummt, skuggorna i ansiktet försvann när den scannades)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men shit vad duktig du är på att rita. älskade teckningen på hästen där nere :O !!! Ska du inte börja sälja teckningar ?

2010-01-28 @ 22:53:57
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0