På Din Partus-Dag!


Jag ska ta tillfället i akt och Gratulera min ärade storasyster på hennes födelsedag! (På grund av tidigare aggressioner lämnar jag inte ut dom topp-hemliga siffrorna)



Jag hann knappt gratulera henne färdigt innan hon skyndar sej att förklara att hon tyvärr inte hunnit baka någon tårta eller liknande, (nedrans) utan att vi istället blir bjudna på middag kvällen till ära.

Hoppas inte dom nu tror att JAG kommer att bjuda på middag när jag fyller år? Jag tycker nämligen om att FÅ saker när jag fyller år.

Detta år har jag även en beundransvärt kort önskningslista.
*En ny ridhjälm (gärna den dyraste av alla hjälmar)
*Lottter (dock bara dom med vinst på över 10.000)
*Förtids pension


Kommentarer
Postat av: storasyster

Tackar så hjärtligt för det fina kortet!!måste vara det som var presenten,ett kort av mig på din blogg ;)jadu,vi kanske kan skrapa ihop till ett bananskal el liknande på din dag ??

Pusspuss

2010-01-14 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0