Vart får man allt ifrån?



jag drömde att jag och Vanessa promenerade runt hennes hus på blåbärs för att peka ut bra fotoställen, Milton behövde verkligen fotograferas om på nytt! Millton? Japp, han stod uppstallad i deras förråd -liksom alla hästar på ridskolan också gjorde.
Jannike stod och dirrigerade häst-insläppet och skrev på lappar hur vi skötte oss. "Snabbt men slarvigt" stod det på min, därför fick jag bakläxa -Kratsa alla hovar! Fick en väldigt gammalmodig hovkrats med ett väldigt långt snöre knytt till den (?), men det var inte hästarnas hovar jag skulle kratsa, neej, det var nämligen middag på övervåningen
och gästernas skor skulle behövdes tydligen bli kvitt grus.
Detta var altså helt naturligt! Jag kröp runt bordet för att komma åt alla skor, för att sedan bli tillfrågad om jag vill ha ett skrov eller en pizza.

Vart får man allt ifrån?



Kommentarer
Postat av: Tandfen

sv: Ja visst är dom! =D

hur mår du då? :)

2010-01-10 @ 12:52:31
URL: http://theworkoutgirl.blogg.se/
Postat av: Julia :D

SV: nej, jag vill inta ha mera snö, de är så kallt xd

2010-01-10 @ 13:27:26
URL: http://hejjuliia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mohahahaha!!!!typ mina drömmar,ibland så undra man ;)

2010-01-10 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0