Lillans garderob är bra nog mycket grymmare än min

Vi har spenderat mysigaste dagen inne i stan med Sandra och lilla Elis idag. Timmy började inte jobba förns två, så vi passade på att njuta lite av solen och haffa lite nya kläder till lillan. Röda lappar var det gott om, och det passade oss ypperligt! (Vem kan säga nej till 49,50:-?)
Då den rosa färgen lyst med sin närvaro i hennes garderob ett tag så kände jag att vi var tvugna att göra något drastiskt, sååå så här ser det ut om mamma Moa får bestämma:

Jeansen får dagens 10:a då dom var hur fräcka som helst och satt som gjutet på hennes lilla schåål. Lagom långa var dom också, bara lite för långa.
Efter vi (jag, sandra och småttingarna) skickat iväg Timmy till jobbet så gick vi en tuff promenad på nästan två timmar (!!) för att sedan avnjuta en god filtallrik med musli och mackor (mackorna för sej). Väldigt behövligt.
Efter kraft-påfyllningen tjuvade jag lilla Elis lite och hon fick bara tillbaka honom när han verkligen behövde äta =) Lillan tjoade på som vanligt, och med Sandra i hälarna så var deras lägenhet väldigt snabbt väldigt barnsäker!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja det var en mysig dag och barnsäkert blev det, hon får börja försörja familjen genom att barnsäkra hem ;)

2011-04-07 @ 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0