Va blire för mat?

Min förhoppningsvis supersmarriga ost-och-skink paj befinner sej just nu i ugnen och både jag och Timmy håller på att svälta ihjäl medans lillan både är mätt och nöjd. Hon har alltbra tur hon.
Jag kikade runt på lite bilder tidigare idag (mina dagar är sååå fullbokade nu för tiden) och jag insåg att vi nästan inte har några bilden på "Lillan 11 månader", så idag har vi tagit tag i det lite. Usch, vad jag ångrar att jag inte läste hela instruktionsboken till kameran. Eller ens öppnade den...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad fin hon är lilla Luna, ska bli roligt att ses irl :) Vad gör du på onsdag eller torsdag? Tid för fika och kanske en promenad i det fina vädret?



Kram

2011-04-18 @ 20:07:19
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0