Nam nam Frukost!

Ida och lilla Noel är nog på väg hit i detta nu, och trots min jätte-frukost ska jag äta upp honom när han kommer! Lillan kommer nog också försöka gnaga lite på honom, men hon får glatt vänta på sin tur =)
Igår togs första steget mot en ny header då jag, efter många om och men, skickade in några skisser till min egna personliga header-skapare Mli!
_________________________________________________________________________________
Och sen skrev jag inget mer...
Detta ovan tänkte jag altså publicera ungefär klockan 11 i morse, (ja, det är morgon ändå till klockan 12. Minst!) men så kommer Ida och Noel in genom dörren och jag glömmer det lika fort som.. ja, alldeles för fort helt enkelt.
Men mackorna var goda, och jag ångrar nästan att jag inte sparade en till nu istället för att trycka alla tre på samma gång... Dumma mej.
För var gång lillan träffar lilla Noel så blir hon mer och mer försitig, idag gnöp hon inte näsan på honom en enda gång! Bara pussade och pruttade på magen =)
Självklart kommer gånger då vi går tillbaka till "slit-och-riv" stadiet igen, men då är det bara att åter igen förklara att Noel vist inte är någon leksak!
Stackars Noel kan bara ligga där och vänta på att någon ska rädda honom från sin storkusins vassa klor. Men det som inte dödar, det härdar!
-Uuusch, säger Luna. Räkor var ingen top 100 inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0