Här följer fortsättningen efter middagstid...

Efter dopet, presentöppningen och fikat begav vi oss mot Mli och Kristers hus för inspektion. Var detta ett hus vi skulle kunna äta middag, se film, äta godis och sova i? Vi sover inte vart som helst vet ni =D Men dom klarade våran inspektion galant och vi kunde lungt spendera natten i lilla Vanessas framtida rum. Lillan var tillochmed så fräck att hon snodde Vanessas enda spjälsäng så att hon var tvungen att sova med sin mamma och pappa, men jag tror inte hon led alltför mycket faktikst.
Medans lillan åt sin gröt visade hennes mamma (jag) vilken bra förebild hon är och åt till frukost en bit tårta. Farligt gött var det, men jag jämnade snabbt ut det med en limpa-macka med körv. Plus minus noll.

Efter fikat begav vi oss mot min gamla Naturbruks-klasskompis Hanna som bor inte alltför långt borta från Mli och Krister. Henne har jag jag nog inte sett sedan studenten, tror jag, så det var ju verkligen på tiden! Särskilt med tanke på att våra småttingar nästan är precis jämngamla och att vi har sagt att vi ska träffas sedan dom föddes. Kass är vad vi är! Men idag slog vi den flugan med.
Lillan tyckte lilla Tims leksaker var väldigt roliga, och Tim själv verkade tycka dom var dubbelt så roliga när lillan hade dom =) Det slutade med att dom satt där med en enda leksam mellan sej och resten av leksakshögen låg orörda i backen. Haha! Sötgrisar.
¦
Lillan var helt utslagen när vi bagav oss hemmåt och somnade fortare än fortast! Tutten åkte ut efter bara någon sekund, och det vill inte säga lite!
Tack alla fina för en super-duper helg!

Kommentarer
Postat av: Moster Ida

Haha!Vilka roliga bilder!!Ni verka haft en toppenhelg!

Kramkram

2011-03-20 @ 20:10:21
Postat av: Hanna

Ja jisses vilka fina barn vi har! :) O de var Superkul att ni ville komma förbi! :)

2011-03-21 @ 07:57:18
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Karin Fahlèn

Elmer tackar för den superfina mössan. Han blev jättelik Luna i den:)

2011-03-22 @ 18:30:33
URL: http://roligatider.blogg.se/
Postat av: Karin Fahlèn

Jo han blev supersöt i den:) Ska lägga upp en bild sen så du får se, har bara kommit på det då han somnat:) Du sådant ser inte jag, sjukt impad hur fin den blev.

2011-03-24 @ 11:12:06
URL: http://roligatider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0