Parthey

Oj oj oj vad många gånger jag NÄSTAN försägt mej här på bloggen men kommit på mej och raderat i sista stund. Pjuh, den här gången var det inte jag som försa mej iaf =D

I helgen har i alla fall brorsan, hans tjej och deras lilla Wilma kommit till Umeå för att Kim trott att han skulle spendera helgen med massa grabbar och Talisman, men så blev det inte riktigt! Istället blev han mycket överaskad med sin egen 30-års fest med 80-tals tema, och dagen började så tidigt som med Paintboll klockan 10. Eller "spana in en ny spel-affär" som killarna alldeles för lätt lurade i honom =) Haha! Timmy visade lite skamsest upp två feta blåmärken han fick på köpet, ett på knäet och ett ca en dm ifrån armhålan. AJ säger jag bara!
Tyvärr var jag tvungen att bege mej då lillan skulle sussa då vi inte hade någon barnvakt (mamma o pappa hade Noel och Wilma, och hon kunde inte sova där pga spjälsängsbrist) och när jag startade bilen så började den där jäkla tempraturmätar-lampan lysa! Och alldeles riktigt, när jag parkerade utanför Ida och Johnny för att lasta in lillan så tokläker det glykolvatten grejs, -mutter och morr-. Pappa hjälper att fylla med vatten och körde efter oss hela vägen till Flurkis så vi inte skulle bli stående någonstans.
Tack älskade pappa ♥
Hem tog vi oss i alla fall och lillan somnade på stört när jag la ned henne.

Men åhh, vad jag skulle vilja vara kvar med Kim, Timmybabe och alla andra 80-talister, men som tur var hann jag ju med pizzaätningen och lite lekar innan jag drog iväg och jag förväntar mej MÅÅÅÅÅÅNGA roliga bilder imorgon =)

Annli, Ida, jag och Maya


Annli, jag, Maya och Ida


jag och babe


Maya och jag


jag och babe igen♥





Som sagt, jag inväntar MÅNGA bilder imorgon, speciellt på det framtida födelsedagsbarnet! Honom hade jag fullt upp med att skratta åt istället för att fota =)

Om man kanske skulle ha tage bort sminket...?

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med - det är busenkelt! :)



Ha en fin lördagskväll!

Kram! <3

2011-09-25 @ 00:22:11
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0