Börjar vara dags

Nu börjar det vara dags för ett blogginlägg känner jag, min stackars blogg har varit i skymundan waaay to long. Hehe. 

Hos oss rullar allting på som vanligt ungefär. Jag har Äntligen kommti igång med träningen igen och senast ikväll blev det ett intervallpass på crosstrainern följt av lite ben, rumpa och mage. Sweet. Det bästa med gymet är den dära stretching-makapären som jag avnjuter efteråt, nästan så bra att det räknas som "morot". Nästan. 
Flip-träningen går frammåt och jag funderar på att bli medlem i Umeå Hundbruksklubb också efter jul så man får ta del av även deras kurser och träningsmöjligheter. Dessutom kan man inte tävla för Björkstades Hundklubb som jag är medlem i nu, så jag har nog inget val =)

Grim kryper o räserfart, ställer sej mot möbler och har en sväng av serperationsångest, och Luna spenderar dagarna med att sjunga, prata (ihjäl mej) och ostöka. Ja, det var nog allt för idag tror jag.... TImmy och Emil sitter och ser Hunter X Hunter och jag ska nog lägga mej och läsa. Go natt


Lilla ♥ bakade pannkaka idag, synd att det bara var på låtsas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0