Oh yes!

Jag liftade med grannen åt-å-fram till Returbutiken i stan nu på förmiddagen, och vad hittade jag inte där om inte ett sånt där skåp som jag sökt på blocket nu huuur länge som helst och som alltid är sålt när man ringer (!!), och det bästa av allt var att det gick på ynka 400:-. Haha! Jag som skulle ha köpt ett snarlikt igår om det fanns kvar för 800:-, så man kan säga att jag har TJÄNAT pengar idag! Jag ångrar lite grann att jag inte köpte byrån jag hittade också för 400:-, då hade jag gått plus minus noll.
Min matte är GRYM!  

Med lite färg och andra knoppar kommer detta att bli mitt drömskåp, typ =) Jag tog ingen bild på det, men det såg ungefär ut såhär:


Kommer att bli awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0