Tävling

Tävlingsdag idag! När jag vaknade i morse dunkade huvudet och det kändes jäklart precis som att jag var bakis, vilket jag kan tycka var ganska orättvist då jag faktikst var Chaufför igår. Så vi kan väl börja där...

Mayas sambo ringer kvart över sex på kvällen och frågar om jag skulle kunna tänka mej att köra på Wheels, och eftersom dom enda planerna jag hade var att äta upp ett 2 kilos glasspaket och se Vänner sa jag att det absolut gick bra så länge det var en snygg bil (amen lite krav måste man ju få ha)
Jag duschade och sminkade mej på en halvtimma (AHA!) och begav mej sedan mot Tomtebo, bilen och alhoholiserade människor.

Här är brum-brum bilen jag körde. Den hade väldigt många fler poahästar under huven än Mazdan, om man säger så.


Vid första anblicken såg jag bara tre blondiner i en bil, men så bör jag ju ha glasögon på mej också.

-dreggel-


Vi lämnar det där och går vidare till idag och första start som inte kunde ha gått sämre! Vi startade som nummer tre och jag hann i princip bara ta ut honom ur bilen och springa till start efter banvandringen så var det våran tur.
Han var inte med mej alls utan hade fullt upp med att kolla vad alla andra gjorde, och när han fick syn på Hanne som fotograferade så sprang han rakt ut från plan och fram till henne, vilket medförde att vi blev diskade. Jäkla SKITHUND! Vi marscherade raka spåret till bilen där han fick ligga och skämmas resten av klassen. Usch, så besviken jag var...

Helt ärligt så kände jag för att åka raka spåret hem efter det, men jag är glad att jag inte gjorde det för andra klassen gick mycket bättre. Han var fortfarande inte lika mycket "med mej" som han brukar och såsom jag vill ha honom, men en klar förbättring och vi slutade på 2:a plats med 96/100 poäng


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0