Några dagar sedan sist, jao

Varför, VARFÖR har inte helgerna fler dagar? Är det någon som känner sej utvilad och redo för jobb imorgon kan räcka upp en hand. (ta genast ner den om du har den uppe!)

Vi har i alla fall varit i Håknäs på kräftskiva igår OCH jag fick visa min stora talang för pingis klockan 00.30 inatt. Behöver jag säga att jag ägde? Timmy fick gå därifrån med svansen mellan benen som F.Ö.R.L.O.R.A.R.E. mjehehehehe.
(Det kan ha varit tvärtom, men äh - så noga är det väl inte?)


Barnen fick gå skattjakt med gubben vi hittade i, eh... skogen. Grim var skeptisk.

 
 
 
 
Trevligt hade vi i alla fall =)


Hur står det till med Flippelifloppen då? Jo, nästa helg har vi agility på hemmaplan lördag och Rallylydnad i Ö-vik på söndag och sedan är det en tävling till i Piteå innan NORWEGIAN OPEN, wihoooo! På tal om det kanske jag borde skicka in min anmälan snart... och skaffa Flippen sitt pass...
Nåja, allt inom sinom tid. Ingen brådska. Än...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0