Alltså vilket väder!

Det borde vara förbjudet att jobba inomhus en sån här dag, klarblå himmel och närmare 15 grader i solen. Om man bortser från floderna som bildas på vägen är nog våren min favorit årstid. 
Imorgon går barnen sin sista dag på dagis här i Umeå och det syns tydligt på dom att det är blandade känslor där. Jätte kul att flytta men tråkigt att lämna kompisar och fröknar. Jag förstår dom, jag går själv med lite (läs: ganska mycket) ångest inför flytten... jag har nu endast 10 dagar kvar att jobba vilket känns AS-skönt men det är allt runt omkring som gör att man ibland vill blåsa av allting,  haha. 

Imorgon ska jag och Flip åka skidor med Ann och Fenix igen,  det är ju bara såå roligt! 


Jag ska försöka få ihop någon video på lilla Pi och våra träning också! Igår var vi på klubben där det blev lite fotgående, hopp-stå,  sitt och lekapport. Duktig som vanligt var hon, och helgen vi flyttat till Malå börjar vi valpkurs . Jag älskar ju att kursa så det känns kul :) bra för henne att vistas med hundar i samma ålder som henne också. Nej, nu ska vi käka pizza 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0