Att ha dom bästa vännerna

Jag har väl kanske dom bästa vännerna jag! I helgen när vi skulle dra flyttlass till Malå ställde Malin och hennes sambo upp och körde ett släp inte bara en dag, utan både lördag och söndag! Alltså, dom hjälpte packa släparna fredag kväll, köra iväg lördag morgon, lasta av och köra hem också samma sak IGEN till söndag. Plus att Ann hade hand om Pi hela helgen så att hon skulle slippa sitta i bilen hela dagaran. Herregud, dom förtjänar en guldmedalj ♥
Jag kollade igenom mina bilder men hittade absolut noll bilder på oss alla tre. Det får vi fixa nästa tävling vi åker på tillsammans!
 
Annars så är det väldigt lungt och tråkigt här hemma just nu. Timmy och barnen är i Moräng där dom (barnen i alla fall) ska stanna till och med nästa helg, så jag har passat på att ta tag i städingen lite grann. Så. Himla. Tråkigt. Och jo, jag inser att man förmodligen kommer måsta ta det en gång till nästa vecka, men då räcker det förhoppningsvis bara med att dra av ytorna. Hittils har jag hunnit med lilltoan, det mesta av köket, tömma barnens rum helt, packa massa lådor och kört bort massa skit. -Klapp på min axel- I helgen åker jag åter igen till Malå med så mycket lådor jag kan rymma så att vi förhoppnignsvis rymmer allting på ett släp nästa torsdag då sista flyttlasset går och vi får säga "Hej då" till den här bajs lägenheten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0