A1 utbildning



Den här helgen har vi befunnit oss i Umeå/Holmsund då min Agilityinstruktörskurs började igår! Eftersom jag har världens bästa Malin-kompis så här vi boende varje gång vi är i Umeå, till och med när hon inte Matte inte är hemma, haha! (I helgen var till exempel ingen av dom hemma)

Lasse och Ian var såklart med! Jag var lite orolig med tanke på amningen och hur det skulle "passa in" i schemat, men det visade sig att jag oroat mej HELT i onödan :) 

Sen var jag lite orolig över att Lasse skulle ha dö-tråkigt, men där behövde jag vist inte heller oroa mej. (Lasse aka  Soldyrkaren)




Nu har jag lite hemläxa till nästa gång, men det var bara roliga uppgifter så det borde inte vara något problem :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0