Ja gatt....

jag gick och köpte klänningen i all fall, och jag hade tänkt lägga ut en bild på den, men jag hittar den itne på deras sida(!!) så jag får lägga ut en "real picture" senare. Ida har överföringssladden.
När jag höll på att söka fram "min" klänning såg jag dock en annan som jag skulle kunna tänka mej....=)


Den var ju också jätte söt! Jag brukar nästan aldrig handla på Lindex, allvarligt talat så brukar jag tillochmed gå förbi den affären! och nu -hux flux- vill jag ha tre klänningar därifrån.

Min klänning är dock snarlik den på bilden, med annan krage.

Går det någon bra film ikväll måntro...? Ja, isåfall har den redan börjar för klockan är redan snat tie ser jag.
jag tror att jag ska ta mej en snabbdusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0