Nu går det utför...

...mot helgen wihiiie!

Vilket svinigt väder det har varit idag (och hela veckan)!
Snor-halkigt på vägarna, jag höll inte ens på få mej från parkeringen imorse när jag skulle börja jobba. (Det skulle ha varit en situation jag aldrig varit med om tidigare) och det blåser så det nästan ser ut som att träden ska falla vilken minut som helst.
Om man inte ramlar omkull-blåser man omkull!

Jag vill ju ha MYCKET snö såhär nära jul, annars får man ingen julstämning. Förhoppningsvis vänder det på tisdag då ja åker hem till Malå, då jag (förhoppnigsvis) får se lite mera snö och mammas jul-dekorationer på rönnbärs. Hon brukar inte snåla, No offence, I like! Det ska bli skönt att komma hem.

kan Timmy komma hem snart så vi få göra klart vårat p-hus=)


ps.Grattis på födelsedagen farmor!!

Kommentarer
Postat av: natt

SV: Ja isolering i massor! :]

Åh ja snö ska de vara, mkt snö. Inte is o blåst :/

2008-12-18 @ 12:38:36
URL: http://meandmrlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0