Vad har Moa gjort idag?

Joo Moa har just kommit från Ytterberg, och jag har ridit idag! Wiihiiiee!!
Så otroligt härligt det kändes att dra på sej stallkläderna igen! Jag har ju fan inte ridit ordentligt på typ ett år, faktikst så har jag knappt satt min fot i ett stall sedan jag flyttat till ume. Så deprimerande! Jag känner att jag verkligen måste ta tag i det nu och skaffa mej en foderhäst/medryttar häst!
Det är ju helt sjukt hur fort rid-musklerna försvinner -poff- låter det bara. Jag var ju typ död efter en halvtimme, (också deprimerande) och det fick faktiskt räcka så. Jag tror Robin tyckte att jag var jobbig med honom, han blev svettig han också. hehee

Robin

OCh juldagen blev ganska lyckad den med. Det var hur mycket folk på hotellet, synd bara att vissa personer inte kan gå ut utan att starta slagsmål, och alla vakter verkade slå döv-örat till för det tog ett himla tag innan någon märkte det.
Jajja, jag träffade ganska många gamla klasskamrater, det var trevligt, för det mesta, om jag bara kunde hålla min lilla käft stängd någon gång =)
Linns Cameron var med, så det blev att snacka engelska (well, försöka iaf) med han, opch tro det eller ej, men jag jgorde mej förstådd nästan hela tiden. Jag tyckte nog att jag var väldigt duktig..

 Denice och david

linn och cameron

 linn

 david

 annasara

jaa,  det var dom bilderna jag har från juldagen. min kamera gick inte varm. Dåligt.

Jag tror inte att Eiya ligger etta på mammas lista nu. Hon lever rövare varenda natt, och sover den mesta delen av dagen... humm..  igår natt bollade hon ner massa kulor från granen och kom på den brillianta idén att klättra uppför den så den nästan rasade, så igår kväll kom hon med både Eiya och Maoui och sa attt dom fick sova i mitt rum inatt, "det går väl bra" tänkte jag och försökte somna om, det blev svårare eftersom Teddy stod nedanför sängen och skällde och ville att jag skulle ge honom katt-mat.. . han tycker tydligen att det är supergott, eller så vill han bara ha det för att katterna får det... suck..  varför har vi inte några normala djur =)

Jag börjar känna mej stressad igen, jag ska hinna duscha, fara till farfars och klippa farmor, sminka mej, äta, fara till brorsan och gratta han, sen ska jag nog följa med till a-jaur och kolla när Linn har spelning. Vet dock inte vars än.. ja, åsås måste jag till Linn (den andra Linn) och mata hennes marsvin Milton. Och hämta min klänning hos VP... Det var nog allt.

 
Jag och Humlan förra året


HOLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0