Wroooom!

HOLA

Brrr... det är en aning kyligt idag, tror det var -15 när vi vaknade och vi har varit ute och kört skoter i princip sedan dess. Så jävla kul! Det är min första skotertur i vinter, och jag körde "bara" fast två gånger=) Dumma berg med pudersnö...
men kallt blev det, oj vad min lilla näsa fick frysa.
Jag ska kasnke nämna att vi är i Moräng hos Timmys föräldrar och inte i Umeå där det inte finns någon snö kvar. Det ska bli gött med hemmalagad mat som någon annan gjort=)
Ikväll blir det nog spel kväll med Ramona, oskar, josef, Emil och sandra också. trevligt.
Nu ska jag lata mej i sängen och lyssna på när Timmy spelar gitarr och läsa min bok.

HOLA

Kommentarer
Postat av: natt

Oj -15, kallt! Åh skoter, har alltid vela testa på de! :)

2008-12-20 @ 22:38:17
URL: http://meandmrlove.blogg.se/
Postat av: natt

SV: ja sj är man ju i mitten av swe så de kallaste man vari me om är väl -15 XP. Men har ju vari upp i fjällen o så, men aldrig testa på skoter, men nån gång :) .. Ja oh twilight-böckerna är superbra, men otroligt beroendeframkallande, när man börjat läsa så kan man inte lägga dom ifrån sig, elr ja, så blev de för mig XD

2008-12-22 @ 20:45:12
URL: http://meandmrlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0