Nytt favvo-godis??

Jaa, jag tror nästan det! Jag har aldrig riktigt förstått hur jäkla gott Toblerone egentligen är!
Jag köpte en "kaka" förra veckan, jag vet inte hur länge sen det var jag åt toblerone, men länge sen var det. Jag tror det var när familjen for till Turkiet, och då var jag typ 11!
I alla fall, efter den var jag helt fast! Jag har köpt minst en om dagen sedan dess (usch så onyttig jag är)

(google-bild)

Det här kommer att bli min Undergång!  (eller uppåtgång)


___________________________________________________________________________________

Naturgodis- Det nyttigaste sättet att gå upp i vikt!
(google-bild)





Later Alligater

Kommentarer
Postat av: mija

ruuuskigt gott med toblerone håller med dig :) Och den vita chockladen är också god om än dock lite söt :P o denmed mörk chocklad passar bra till kaffet :)haha.

2008-11-04 @ 09:52:44
Postat av: Mli

Åh jag älskar toblerone! HUR GOTT SOM HELST! :)

2008-11-04 @ 16:00:03
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0