Kvällsgöra

Jag och Timmy var och köpte nya spel till nya x-boxet här om dan. Det blev Harry Potter och Fenixordern och Beautiful katamari.
Näe, jag viste inte heller vad det var förns Timmy visade mej =) ett jävligt skumt spel där man är en prins som ska ta tillbaka alla stjärnor som har försvunnit till kungen med hjälp av att rulla bort saker från jorden.. kortfattat. typ..

väldigt skumt spel...



Här är en liten "snabbvisning" iaf..

jaja, Timmy sitter i alla fall oich spelar det och väntar på att Jocke ska komma och jag tror att ja ska kolla på lite Kyle tror jag. Jag har blivit helt fast i den serien, jag har snart sett säsong 2 och det finns ingen hejd på mej!
Med pusslet däremot, där har jag ett stopp! Jag kan svära på att en bit är borta.... =)
ja kom aldri att bli klar med de där  ¤#=!"@\

Näe.... kyle!

Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0