Nöffnöff

Huhuujaja.... jag drömde att jag var på jobbet och knogade inatt, så idag när jag vakande hade -vips- tisdag. Inte roligt alls när jag fick in i min hjärna att det fortfarande bara var Måndag.
Jag var så trött igår när ja kom hem igår, och Timmy var minst lika trött han. Vi började se en film med Jim Carrey(tror jag), men har har inget minne om vad den handlade om, så jag var inte sen på at joina Timmy när han sa att han skulle gå och lägga sej.

Idag däremot har jag överträffat mej själven genom att springa runt på stan för att hitta ett passande "smycke" till min kära dator. Den här hittade jag på MicroShop för en billig penning. Lite synd att dom bara hade vanliga tråkiga mattor, jag vill ha en med lite färg i.


Men nu slipper jag äntligen den fördömda touchpaden. Wihoo! Jag kan seriöst inte använda såna. Jag råkar hela tiden klicka på saker jag inte vill klicka på, vilket blir mycket irriternade, det måste bero på mina stora grova manshänder.

Jag tog en mycket lovande bild på en häst i helgen. Spana in överbettet på kusen!



Jag ska alldeles strax iväg till Nika. Det blir nog en kort skrittur idag, hon har tappat en framsko så hon går barfota.

jooo, jag glömde nästan!
Jag hittade en mycket effektiv grej mot folk som brukar små snatta grejer från kylskåpen. Nu är det slut med det!

Nu ni! Den här lilla "söta" grisen sitter och vaktar kylskåpet dag ut och dag in. Direkt man öppnar kylskåpet börjar den Nöffa och Grymta förfärligt tills man stänger kylen igen. Effektivt värre!

Men den försvinner nog redan idag, jag tänkte överaska Ida och Johnny med at smussla in den i deras kylskåp innan jag åker till stallet. Annars finns det en stor möjlighet att det snart åker i väggen!
Ja, den är mycket irriternade!!

Chingeling!
















Kommentarer
Postat av: Mli

Klart jag ska söka, eller...jag har sökt nyss :) Men jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag kommer in. Annars blir jag ledsen :S

2009-03-16 @ 17:56:03
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha, vars har du fått tag i den där grisen någonstans?! ;D fan vad skoj grej att jävlas med andra...hihi! ;P

2009-03-16 @ 17:57:05
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: Mli

Åh vars kan man köpa en sån där gris???

2009-03-16 @ 17:57:22
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Haha då måste jag lätt köpa en sån när jag kommer till Ume nästa gång. :)

2009-03-16 @ 23:52:26
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0