Jahaaa......?

Vi ska ju som sagt se Björn Rosentröm på fredag. Självklart vet jag vem Björn Rosentröm är! Vem vet inte det?
Det var omöjligt att missa under uppväxten i Malå i alla fall, och det gör mitt lilla misstag ännu pinsammare!

Men medans jag sagt saker som "Fan va kul det ska bli att se Björn Rosenström på Fredag!" så har jag tänkt på Eddie Meduzas låtar?
Jag vet inte hur det går ihop, och jag skyller allt på min överarbetande hjärna som gått i pension för flera år sedan, men det kom som en stor besvikelse när jag insåg att jag inte alls skulle få se Björn stå där och sjunga Bonnatwist, Runke ball, Raggare och Ragga runt, utan han kommer nog förmodligen att sjunga sina egna låtar.

Så typiskt!





Kommentarer
Postat av: Malin

sv; hehe, jo med tanke på ditt svar så hade jag nog listat ut att de var från du ändå ;) hihi... men det är ju bra att fingret återfått sing rätta färg ivarje fall! hoppas bulan försvinner med snart då...;)



Haha, vad snopet att blanda ihop Rosenström med Meduzas låtar!! Toka! ;D

Hoppas ni får det kanonkul på Yran i helgen iaf! :)

kram

2009-05-26 @ 14:31:48
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0