Lägga på en rem

Ikväll blir det att köra hem till lilla Malå, och till mammas mumsiga mat!
Dom 22 långa, dryga milen hoppas jag ska kännas kortare med min ljud-bok jag lånat. Höhö Men innan jag får sätta mej i bilen på väg hem har jag några saker som måste göras!

*Sluta jobba
*Åka till stallet
*Mocka
*Promenera med Danika
*Stänga av "dag-hagen"
*Spruta en katt (dock inte en av mina)
*Ge hästarna kvällsmat
(*Rida Sprettur)

Jag är i och försej ganska nöjd om jag hinner med första punkten, men om jag ska hinna med allihopa gäller det för mej att lägga på en rem!


(Och hästarna (och deras ägare) skulle nog inte bli helt nöjda på mej om jag skippade kvällsfodringen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0