-22 grader

och jag som hade tänkt presentera pulkan för lillan idag. Typiskt!

Idag blir lillan 8 månader, galet vad fort det går. Det börjar vara dags att ta i tömmarna och sakta ner lite, befarar dock att det kan vara en svårstoppad en det här.

Har försökt hitta någon fin och passande dikt till lillan på internet i nästan en halvtimma snart, men alla känns så lama. Jag får nog försöka uppfinna något eget ord, för "Kärlek", eller ens "gränslös kärlek", räcker inte långa vägar!








Här kör vi tills det tar stopp.


Älskade Luna, du har gett oss så otroligt mycket, det är tack vare dej som jag vet vad Lycka egentligen betyder!
Om jag säger Buksablafa, förstår alla hur mycket jag tycker om henne då?

Kommentarer
Postat av: camilla

Joda, jag förstår precis =)

2010-12-22 @ 12:52:26
URL: http://komillas.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

näh, vafan betyder det? :P

men jag förstår känslan iallafall, det vill jag lova. ens godingar, ens mammahjärta smälter ju. :D

<3 god jul med dig!

2010-12-23 @ 02:41:41
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0