Den tredje dagen

Ah, jag skulle kunna vara ledig jämt.
Inget onödigt jobb som gör att jag inte hinner göra sånt jag vill göra -som att ligga kvar i sängen längre, eller se på tre filmer i rad utan att klockan slår på "god natt". Eller gå och köpa glass när lusten faller in  (jag fyller mina dagar väl)

Ikväll är det Babykväll på Barnens Hus. Vi får väl se om jag tar Timmy i hand och pallrar oss dit, alltid ser man något man absolut nog inte kan vara utan.

Vi kan även checka av "barnvagns-problemet" vi gått och klurat på ett tag nu. Det blev ingen "fräck" färg som jag hade önskat, men det blev en mörkblå Brio.
Tror ni den lille/a godkänner? =D

Tråna efter något annat gör man i vilket fall. Speciellt när dom ställt en knallgul "säsong-vagn" i skyltfönstret på vägen hem. Hur läcker som helst!

(dock inte just denna, men färgen var snarlik)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha aa fast de är ju lite roligare att åka o shoppa bebisgrejer än o gå skola kanske ;D



Mendu ja såg att ni bestämt vagn nu! Härligt bebisen blir alldelens säkert nöjd ;D Blev de som du hade tänkt en sittvagn med mjuk liggdel eller?=)

2010-03-03 @ 16:13:53
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej ja precis men de är som endå skönt att ha klart=)



Jaaa gud nu börjar de närma sig alltså! shit vad ja längtar! O få börja göra iordning till bebisen.. i dagsläget ligger ju alla saker i lådor ju! haha skit jobbigt!

2010-03-04 @ 05:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0