Ferngully?

Jag hade lite problem med att somna inatt.. ordet "Ferngully" snubblade in i min hjärna och jag kunde inte komma på varifrån det kom! Så otroligt irriterande!!
Jag kunde omöjligt somna, och efter en lång stunds grubblande var jag väldigt nära på att stiga upp och google det, men jag ångrade mej lika fort. Stiga upp ur sängen..? Näe! Istället skrev jag ner det på ett papper och somnade. Jag såg min lilla notis nyss, och jag kan informera alla som är intresserade av vad Ferngully är, så är det barnfilm jag såg när jag var liten.
(Ferngully -Den sista regnskogen)

Sådärja, då var det problemet ur världen!




Min kära pappa fyller år idag, ett Stort Grattis till dej! Och lillan blir 2 veckor idag. Shit, vad fort det går. Tänk att hon valde att komma ut i världen samma dag som Moster Maya fyllde år!



Vi ska snart ut och räser-gå med vagnen, hon ska bara få vakna och slurpa i sej lite mat först. Mitt lilla hjärtegryn!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

den där filmen är ju hur bra so helst!!! ska vi inte försöka hitta den till nästa helg då du å lillan kommer?? ;D



Guuud så sööt å goo hon e :):):):)

2010-05-06 @ 16:21:18
Postat av: Johanna

Lätt en av dom bästa filmerna ;)

2010-05-06 @ 16:59:30
URL: http://codezero.blogg.se/
Postat av: storasyster

Åh va "vaken" hon ser ut på kortet =) tror ja måste komma förbi en stund imorrn o pussa på henne!

2010-05-06 @ 20:08:51
Postat av: Loella

Åååh!! Tack tack tack!! SOM jag har klurat på vad den filmen hette! Kom bara ihåg fladdermusen "Batty", liite svårt att söka på ;) Thanks!

2010-05-06 @ 23:10:22
URL: http://cedlo.blogg.se/
Postat av: Malin a.k.a. Drutten

Åh, älskar den filmen... jag såg den många gånger när jag var liten. Kom inte ihåg vad den hette förrän jag såg ditt inlägg...l

2010-05-24 @ 13:59:18
URL: http://kanjagkandu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0