Lördag Nov 20:2

-Haha, säger Eiya. Det gäller att lägga sej till rätta just utom räckhåll.

Idag har vi hållit oss inomhus då lillan haft feber. Inatt hade hon inte mindre än 39,6, nu har den dock sjunkit till "bara" 38,2. Hon verkar inte trött och hon äter som vanligt. Kanske är det tänder på G?
Vi har i alla fall bara tagit dagen som den kommit idag (till skillnad från andra dagar då vi har fullt upp, höhööö) och snart kommer nog Emil och Sandra hit. Jag ska kicka ass i Talisman ikväll.  Dom kommer att måste böna och be om nåd, och kanske jag skonar dom... beror på vilket humör jag är på.
Jag Älskar er, mina små geléhallon! 

Kommentarer
Postat av: Ida

NAAAAAW!

2010-11-20 @ 21:21:18
Postat av: Ida

godnatt hoppas du haft en bra lördag :)

2010-11-21 @ 02:45:29
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0