Sankta Lucia, skänt mej en tia. Eller en miljon.

Lucia var det här! Nu går tiden verkligen jättefort, inte många dagar kvar till julafton nu inte! Det börjar vara dax att inhandla resten (läs: ALLA) av julklapparna.... än så länge är det bara några av lillans klappar som är klappade och klara.
För övrigt så har jag endast 19 arbetsdagar kvar innan havandeskapspenningen, och helt ärligt känns det riktigt jävla bra! 19 dagar kan man ju härda ut?

Jag tror att jag ska försöka tränga på mej min fina, stickade tunika/klänning med renar på idag till luciaframförandet. Kändes passande. Lillans "komstym" är redan framhängd och redo att göra entré =) Hon kommer LÄTT att vara sötast på ställe. Helt opartisk, såklart.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte skrämmer ihjäl resten av föräldraskaran när vi anländer.


En bild på lillan från förra årets lucia. Ett örngott förvandlades till en klänning.
Bara sådär.

♥också från förra året♥.
Foto: Johanna Stenebrg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0