Men blåmärket!

.
Storlek: Ca 1 dm*5 cm.
Bilden togs igår, och idag har det fått en ännu klarare blå/lila färg. Precis lika skönt som det låter.
-mutter- dumma Batman-rum på Fortet...
Det positiva är ju då att jag faktiskt kan ligga helt obekymrat på vänster sida, samt att ridningen inte påverkades nämnvärt av mitt stackars ben. Däremot så känns det fortfarande som att mina armar ska lossna från sina fästen om jag försöker mej på att räta ut dom till max (tack vare klättringen med enbart armarna som hjälp)
Jag hoppas att jag inte är ensam om att känna mej så mör efter helgens Fortet-äventyr, annars kanske jag trappa upp träningen en aning.
Vi kanske helt enkelt får lägga in ett Fortet-pass i veckan. Jag skulle inte banga!
(jag kan även passa på att klargöra ett par saker. Fortet-äventyret betyder altså inte att vi har samlats ett gäng tjejer för att glo på Fångarna på Fortet med Gunde Svan, utan vi har befunnit oss på MEGEZONE där dom har såkallade Fortet med olika seller med olika klurigheter som man ska klara av. Sådärja, då fick det det förklarat lillasyster Maya)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja vi måste nog göra de! Ja men precis de är ju såklart kul de med ju! :))

2011-02-01 @ 13:31:34
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Linn

Fortet låter jättekul! Vad jag vet så har vi inga helgplaner än så länge, så det är bara du hör av dig om du vill hitta på något. :) Kram

2011-02-01 @ 16:18:40
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: storasyster

ajajaj....tror d va aningens större nu än i söndags! Haha,ja,Maya e rolig hon :)

2011-02-01 @ 17:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0