Danika bomb!

Idag följde Timmy♥ till stallet och agerade hästskötare och fotograf =) Han tog både in och ut Danika alldeles själv samt borstade lite på henne. Jag kom på nu i efterhand att det skulle vara lite kul att ha bild när han gick med henne, för hon såg ut som en ponny brevis honom, haha !
Timmy förvandlades tydligen till ett stort elakt moster om han kukade eller satte sej ner i gräset då ha fotade, för Danika nästan satte sej på rumpan då hon fick syn på honom.
·
Hon var riktigt på G idag och provade både bockningar och brallningar, haha! Tyvärr kom inget av det med på någon bild, för direkt efteråt då jag skrattandes tittade om Timmy fotat oss så stog han med ryggen mot och kollade igenom bilderna... suck. Varje gång !! Nåja.
Nu ska vi dra till stranden, alldeles för varmt för att inte bada ! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Erika - Min Riskabla Graviditet

Jag lägger till dig på bloglovin! Älskar hästvloggar också. ;)

2011-07-17 @ 18:34:21
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0