Schluuuutve

Jag är helt död efter en heldag i vagnstyrningens tecken. Från klockan 10 till 14 har vi promenerat med vagnarna längst strandpromenaden i gassande solsken samtidigt som vi fått lite vettiga saker gjorda också.
(Jag kanske ska nämna att jag och lillan hakade på Timmy in till stan i morse (nåja, klockan 9) där han dumpade av oss hos Ida och Noel där också lillasyter Maya befinner sej.

Jag har till exempel visat upp lillan för jobbet, vilket verkligen var på tiden med tanke på att hon blir ett helt år om en månad, och Maya har lämnat in inte mindre än 3 stycken CV:n på hela tre olika stället =D Med adnra ord en väldigt produktiv dag.
Vi hoppas innerligt att henens jobbjakt ska bli framgångsrikt så att hon inte behöver pilla navelludd alltför länge.
Lillan såg så glassig ut där hon låg i vagnen i sin  varma, fina åkpåse, halsduken, solbrillorna och pixasken i högsta hugg.
Tyvärr kan jag inte bjuda på någon bild från idag då Maya envisades med att ta med sin kamera istället för Idas som vi först tänkte, och när jag frågade henne vars hennes överföringssladd var svarade hon -Hemma!, som att det var den självklaraste saken i världen.


Bjuder på en High Fasion bild på Robin, jag och Finaste ponnyn Prisma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0