Härliga Fredag ♥

Åh, så otroligt härligt det är med helg! Det ringde en tant idag från dolt nummer, och jag trodde en sekund att försäkringskassan skulle ringa och bevilja min havandeskapspenning ;) Fast det var det ju såklart inte, så snabba är dom ju inte... usch, vist håller alla tummarna för mej? =)

Ikväll får vi finbesök i form av Jonte, Emma och lille... Valdemar? Voldemort? Hette han så? Jag och namn... ett under att jag kommer ihåg vad jag själv heter. Ja, dom kommer och ska sova över till imorgon iaf, och DESSUTOM ska dom laga middag åt oss ikväll. Nice! (jag måste bara säga att alla som vill komma å hälsa på och som lagar middag inte behöver fråga först)

Mamma och pappa kommer vilken sekund som helst också och nu måste jag hämta trollungen från dagisch.
Hade!

Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Väldigt fin design!

2011-11-25 @ 16:52:28
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Lisa Fager

va fin header :D

2011-11-25 @ 19:16:21
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0