Gäääääääääsp

Hejudamej, vad trött jag är men nu har jag ju i alla fall fått tillåtelse att käka lite järn-tabletter för att få upp blodvärdet lite då det var alldeles på tok för lågt. Fast det kunde jag ha sagt på känn utan något onödigt blodprov.
Jag var i alla fall hos barnmorskan igår och lyssnade på lilla hjärtat ♥ och allting såg och hördes bara finnemang ut, härligt. Tycker dom gör det riktigt bra dom där barnmorskorna som hittar åt lillhjärtat på en gång utan att behöva söka igenom hela magen, själv vet man ju varken upp eller ned =)

Då jag hade morska-tiden så sent igår så fick Maya och Jonas äran att hämta hem lillan från dagis och försöka proppa i henne lite russin och katrinplommon då hon inte kunnat gjort "2:an" på hela dagen, stackars lilltjejen. Tur hon tycker det är smaskens i alla fall, och det hade löst sej till jag kom hem, höhö.
Dom stanande i alla fall på en middag värdig kungahuset innan vi alla satte oss ner och tittade igenom filmen Thor, som faktiskt inte var så dålig. Dom fick me några riktigt klockrena kommentarar och sånt bara måste man älska!


Bilden lånad HÄRifrån

Nej, nu ska lilltrollet hem!

Kommentarer
Postat av: Mona

nä de ä ju just de, att OM olyckan ä framme så är de ju absolut INTE värt de! :) du hinn hoppa mer sen ;)

2011-10-26 @ 21:18:37
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Emil Lindström

Kolla in



Vidoinlägg: Lilla orten i Sveriges inland



www.hejsonja.se



2011-10-26 @ 21:44:35
Postat av: hanna

Åh har ni redan fått lyssna på hjärtat..Längtar tills de ju! Här är de inte förrän i v 24.. rålänge bort ju! :P Va jobbigt dedär med tröttheten, men hoppas järnet hjälper. Åt du de när du väntade Luna oxå?:)

2011-10-27 @ 09:33:53
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0