Pust och stånk

Pjuuh, jag kom just från min löprunda (läs:joggingrunda, möjligen "stappel"-runda) och dom där 4 kilometrarna kändes väldigt långa idag. Fy satan vad det blåser! Motvind och geggamoja är inget jag rekommenderar, precis...

Precis innan avfärd. Om möjligt ser jag ännu slöare ut nu.



Idag hade vi inbokat vägning och mätning för lillebror, och vi kan härmed konstatera att han har gått upp 495 gram på 13 dagar, det är ju inte illa pinkat. Inte illa pinkat alls! Jag ska fortsätta med att väcka honom för refill på natten ett tag till, för den lilla sömntutan kan lätt sova natten igenom utan käk om han får. Hoppas det håller i sej... =)
När jag lix var så nära stan passade jag på att springa en sväng på några affärer också, och hem kom jag med ett nytt duschdrapperi, fönstergrejjer mot insyn, plåster, en till tutte till Grim (han tar bara en sort nämligen) och ett nytt lypsyl. Om inte lillan slutar käka lypsyl snart kommer vi att måsta ha ett seriöst samtal...





Jag har förresten gjort en fin "skylt" som jag klistrat upp på toapappershållaren och jag glömt att visa. Tänkvärt. 


Nu kallar duschen, och sen måste jag verkligen se klart Mission impossible. Tredje gången gilt, eller nåt. Inte lätt när man bara somnar...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken kreativitete, var ju super snyggt allt :) Spec de tankvärda toaorden ;)

2012-04-12 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0