kan själv

Jag och lillen låg i sängen och myste i morse medan lillan befann sej i köket. Jag hörde hur det skramlade lite och att kranen sattes igång, så jag gissade att hon "diskade". 

Efter en stund hör jag att micron sätts igång varpå hon kommer instudsande i sovrummet:
-Mamma, jag kan själv. Luna göra välling!

Och... DÄÄR hade jag dragit på mej en tröja och klivit upp ur sängen i rekordfart. När jag öppnade micron stod som lovat en vällingflaska däri med uppskattningsvis 1 msk vatten och 2 dl vällingpulver. Det var en redig välling hon gjort =)


God morgon

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ser att du äter en näringsrik frukost! Det är bra. Frukosten är den viktigaste måltiden på hela dagen. ;) Kram

Svar: jomenvist, jag menar det! frukosten ska ju liksom hålla sockerbehovet i schack resten av dagen! vist äre så =) btw, vi måste ses i jul!
Moa Bergström

2012-12-06 @ 23:10:36
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Linn

Jag skulle vilja formulera det såhär: frukosten ska lägga grunden för det fortsatta sockerintaget under resten av dagen. :p Ja, vi måste ses! Hur länge blir ni i Malå? Vi kommer 18e och åker 27e. Ska du/ni ut på juldagen? :) kram

Svar: hehe ja så kan man ju också formulera sej ;) hmm vi åk no hem typ den 21 å åk tibak 26 tro ja... vet inte riktigt säkert, men där nån gång. Japp, jag har absolut tänkte mej ut juldan =) timmy kommer nog att vara i ajaur tro ja. ni då? kram
Moa Bergström

2012-12-07 @ 12:55:13
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0