exiting

Idag vankas det viktkontroll för lilla prinsen igen och det ska bli spännande att se om han gått upp någonting under våra hemma-dagar so far. Sonden togs ju bort i måndags, så nu tillmatas han inte något utan ammas bara. Hur skönt som helst, och det känns som att han ätit riktigt bra så något ynka gram hoppas vi på i alla fall =)

Jag kom även på att jag inte lämnat tillbaka böckerna jag lånade för... ja, ett bra tag sedan så här väntar också en annan slags spänning om hur mycket böter jag får.
Den första spänningen är förhoppningsvis lite trevligare.




Sju ynka gram har han behagat att gå upp sedan i måndags. Sju? Inte mycket alls ju,och dom pratar redan om utskrivning. Vad har dom så brottom för??

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå! Du skrämde ju livet ur en när första inlägget om att du redan var förlöst kom.. "Vadå, hon skulle väl inte ha på flera veckor ännu? Shit tänk om något gått fel!?" Men vilken tur att det gått bra för er, måste vara skönt att vara hemma så du får umgås med alla dina älsklingar! Om det blir hoppträningar här i Vännäs under året och Ulrika åker med Zarah och tränar så finns det säkert någon häst du kan låna här hos mig om du vill hänga på :) Ta hand om er nu!

2012-02-15 @ 21:31:51
URL: http://www.bintshamali.se
Postat av: hanna

Va skönt att slippa sonden för lilleman o att amningen funkar så bra :D Nu är ja sugen o se nå färska bilder på han oxå!! :D

2012-02-17 @ 13:08:14
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0